- Gibanje
- Hrana in prehranjevanje
- Varnost, zdravje in dobrobit
Dejavnosti, ki jih izvajamo na matični šoli v sklopu področja GiZ za dobro telesno in duševno počutje:
DEJAVNOST | PODPODROČJE | ŠT. UR/teden |
Prebujam se tako ali drugače | Gibanje | 10 |
Kolesar | Varnost. zdravje in dobrobit | 1,5 |
Rokomet | Gibanje | 2 |
Plesni koraki (9) | Gibanje | 1 |
Zabavna kuhinja | Hrana in prehranjevanje | 4 |
Plesna delavnica | Gibanje | 1 |
Vrtičkanje | Varnost, zdravje in dobrobit | 1 |
Judo | Gibanje | 1 |
Športko | Varnost, zdravje in dobrobit | 5 |
Športne dejavnosti (NIP) | Varnost, zdravje in dobrobit | 6 |
Čuječnost | Varnost, zdravje in dobrobit | 1 |
Ročna dela | Varnost, zdravje in dobrobit | 2 |
Skupno št. ur: | 35,5 |
Dejavnosti, ki jih izvajamo na Poš Dokležovje v sklopu področja GiZ za dobro telesno in duševno počutje:
DEJAVNOST | PODPODROČJE | ŠT. UR/teden |
Prebujam se tako ali drugače | Gibanje | 10 |
Plesna delavnica | Gibanje | 2 |
Judo | Gibanje | 1 |
Skupno št. ur: | 13 |
CILJI področja so:
- Učenci ozaveščajo pomen telesnega in duševnega zdravja za dobro počutje in kakovostno življenje.
- Učenci izgrajujejo razumevanje pomena vsakodnevnega gibanja, uravnotežene prehrane, zdravega in varnega okolja, sprostitve in počitka.
- Učenci spoznavajo in se aktivno vključujejo v različne gibalne dejavnosti, razvijajo navade zdravega prehranjevanja, sodelujejo z drugimi ter varno in odgovorno ravnajo v okolju.
- Učenci pridobivajo znanja o preventivnem ravnanju v skrbi za zdravje in varnost (kemijska varnost, tvegana vedenja, preprečevanje nezgod in poškodb ter prva pomoč, higiena, varna in zdrava spolnost, varna mobilnost).
- Učenci oblikujejo pozitiven odnos do gibanja, hrane in prehranjevanja, okolja, samega sebe in drugih ter razvijajo pozitivna stališča, navade in načine ravnanja.