• Kultura, umetnost in dediščina
  • Kultura sobivanja
  • Tuji jeziki v razširjenem programu (TJ v RaP)

Dejavnosti, ki jih izvajamo na matični šoli v sklopu področja Kultura in državljanska vzgoja:

DEJAVNOSTPODPODROČJEŠt. ur/teden
2 TJ-ANG (6-9)TJ v RaP4
Gledališče (5)Kultura, umetnost in dediščina1
Vesele angleške urice in 2TJ (4,5)TJ v RaP4
Družabne igreKultura sobivanja5
Spoznavam države svetaKultura, umetnost in dediščina3
Tehniško ustvarjanjeKultura, umetnost in dediščina2
Likovno ustvarjanjeKultura, umetnost in dediščina1
Lego konstruktorstvoKultura, umetnost in dediščina2
Otroški pevski zbor (OPZ)Kultura, umetnost in dediščina2
Mladinski pevski zbor (MPZ)Kultura, umetnost in dediščina4
Pojemo in igramoKultura, umetnost in dediščina1
National geographic juniorKultura, umetnost in dediščina2
 Skupno št. ur:31

Dejavnosti, ki jih izvajamo na Poš Dokležovje v sklopu področja Kultura in državljanska vzgoja:

DEJAVNOSTPODPODROČJEŠt. ur/teden
Vesele angleške uriceTJ v RaP4
Družabne igreKultura sobivanja1
Lego konstruktorstvoKultura, umetnost in dediščina1
Otroški pevski zbor (OPZ)Kultura, umetnost in dediščina2
Spretni prstkiVarnost, zdravje in dobrobit1
 Skupno št. ur:9

CILJI področja so:

  • Učenci pridobivajo znanja in veščine za razvoj lastnega kulturnega in svetovnega nazora ter oblikujejo pozitiven odnos do nacionalne, evropske in svetovne kulturno-umetniške dediščine ter njenega vključevanja v sodobnost.
  • Učenci krepijo in razvijajo neposredne zaznavno-doživljajske sposobnosti, ročne spretnosti, estetske izkušnje, interese, predstave, domišljijo, ustvarjalnost in inovativnost; z uporabo različnih medijev kreativno izražajo ideje, izkušnje in občutja.
  • Učenci krepijo in razvijajo (samo)spoštovanje, (samo)zaupanje in odgovornost do sebe, drugih in okolja.
  • Učenci krepijo in razvijajo zavest o aktivnem državljanstvu in nacionalni identiteti ter oblikujejo pozitiven odnos, vrednote in načine ravnanj do različnih etničnih, narodnih in socialnih skupin.
  • Učenci krepijo znanja, spretnosti in veščine za učinkovito sodelovanje in sporazumevanje v lastnem in tujih jezikih.
  • Učenci razvijajo strategije o učenju jezikov in krepijo (med)jezikovno zavest.
  • Učenci krepijo in razvijajo prosocialno vedenje (empatijo, altruizem, solidarnost, prostovoljstvo).
  • Učenci oblikujejo in udejanjajo zamisli in pobude v šolskem, lokalnem in širšem okolju (proaktivnost).