- Kultura, umetnost in dediščina
- Kultura sobivanja
- Tuji jeziki v razširjenem programu (TJ v RaP)
Dejavnosti, ki jih izvajamo na matični šoli v sklopu področja Kultura in državljanska vzgoja:
DEJAVNOST | PODPODROČJE | Št. ur/teden |
2 TJ-ANG (6-9) | TJ v RaP | 4 |
Gledališče (5) | Kultura, umetnost in dediščina | 1 |
Vesele angleške urice in 2TJ (4,5) | TJ v RaP | 4 |
Družabne igre | Kultura sobivanja | 5 |
Spoznavam države sveta | Kultura, umetnost in dediščina | 3 |
Tehniško ustvarjanje | Kultura, umetnost in dediščina | 2 |
Likovno ustvarjanje | Kultura, umetnost in dediščina | 1 |
Lego konstruktorstvo | Kultura, umetnost in dediščina | 2 |
Otroški pevski zbor (OPZ) | Kultura, umetnost in dediščina | 2 |
Mladinski pevski zbor (MPZ) | Kultura, umetnost in dediščina | 4 |
Pojemo in igramo | Kultura, umetnost in dediščina | 1 |
National geographic junior | Kultura, umetnost in dediščina | 2 |
Skupno št. ur: | 31 |
Dejavnosti, ki jih izvajamo na Poš Dokležovje v sklopu področja Kultura in državljanska vzgoja:
DEJAVNOST | PODPODROČJE | Št. ur/teden |
Vesele angleške urice | TJ v RaP | 4 |
Družabne igre | Kultura sobivanja | 1 |
Lego konstruktorstvo | Kultura, umetnost in dediščina | 1 |
Otroški pevski zbor (OPZ) | Kultura, umetnost in dediščina | 2 |
Spretni prstki | Varnost, zdravje in dobrobit | 1 |
Skupno št. ur: | 9 |
CILJI področja so:
- Učenci pridobivajo znanja in veščine za razvoj lastnega kulturnega in svetovnega nazora ter oblikujejo pozitiven odnos do nacionalne, evropske in svetovne kulturno-umetniške dediščine ter njenega vključevanja v sodobnost.
- Učenci krepijo in razvijajo neposredne zaznavno-doživljajske sposobnosti, ročne spretnosti, estetske izkušnje, interese, predstave, domišljijo, ustvarjalnost in inovativnost; z uporabo različnih medijev kreativno izražajo ideje, izkušnje in občutja.
- Učenci krepijo in razvijajo (samo)spoštovanje, (samo)zaupanje in odgovornost do sebe, drugih in okolja.
- Učenci krepijo in razvijajo zavest o aktivnem državljanstvu in nacionalni identiteti ter oblikujejo pozitiven odnos, vrednote in načine ravnanj do različnih etničnih, narodnih in socialnih skupin.
- Učenci krepijo znanja, spretnosti in veščine za učinkovito sodelovanje in sporazumevanje v lastnem in tujih jezikih.
- Učenci razvijajo strategije o učenju jezikov in krepijo (med)jezikovno zavest.
- Učenci krepijo in razvijajo prosocialno vedenje (empatijo, altruizem, solidarnost, prostovoljstvo).
- Učenci oblikujejo in udejanjajo zamisli in pobude v šolskem, lokalnem in širšem okolju (proaktivnost).