- Samostojno in sodelovalno učenje
- Igra in samostojno načrtovanje prostega časa
- Medvrstniško, medgeneracijsko in mednarodno sodelovanje
Dejavnosti, ki jih izvajamo na matični šoli v sklopu področja Učenje učenja:
DEJAVNOST | PODPODROČJE | Št. ur/teden |
Sproščeno in razigrano | Igra in samostojno načrtovanje prostega časa | 16,5 |
Zmorem več | Samostojno in sodelovalno učenje | 9 |
Razmišljam in delam drugače | Samostojno in sodelovalno učenje | 2,5 |
Učim se sam | Samostojno in sodelovalno učenje | 4 |
SOS | Samostojno in sodelovalno učenje | 3,5 |
Logika | Samostojno in sodelovalno učenje | 1 |
Računalniško opismenjevanje | Samostojno in sodelovalno učenje | 1 |
Finančno opismenjevanje | Samostojno in sodelovalno učenje | 1 |
Bralna čajanka | Samostojno in sodelovalno učenje | 1 |
Pravljične urice | Samostojno in sodelovalno učenje | 1 |
Vesela šola | Samostojno in sodelovalno učenje | 1 |
Skupno št. ur: | 41,5 |
Dejavnosti, ki jih izvajamo na Poš Dokležovje v sklopu področja Učenje učenja:
DEJAVNOST | PODPODROČJE | Št. ur/teden |
Sproščeno in razigrano | Igra in samostojno načrtovanje prostega časa | 7 |
Zmorem več | Samostojno in sodelovalno učenje | 3 |
Učim se sam | Samostojno in sodelovalno učenje | 7 |
Računalniško opismenjevanje | Samostojno in sodelovalno učenje | 1 |
Pravljične urice | Samostojno in sodelovalno učenje | 1 |
Skupno št. ur: | 19 |
CILJI področja so:
- Učenci spoznavajo strategije in razvijajo sposobnosti samostojnega in/ali sodelovalnega učenja ter vrednotenja le-tega, za uspešno opravljanje šolskih in domačih nalog.
- Učenci se izražajo in učijo skozi igro.
- Učenci odpravljajo vrzeli v znanju in poglabljajo že pridobljeno znanje.
- Učenci razvijajo znanja in veščine za raziskovalno delo in tekmovanja.
- Učenci krepijo inovativnost in uporabo različnih tehnologij.
- Učenci odkrivajo in razvijajo osebne interese in talente.
- Učenci razvijajo veščine načrtovanja in organiziranja nestrukturiranega prostega časa, individualno in/ali v skupini.
- Učenci razvijajo občutljivost za zaznavanje aktualnih problemov šole in okolja šole ter sposobnosti reševanja le-teh z medvrstniškim in medgeneracijskim sodelovanjem.
- Učenci razvijajo veščine komuniciranja in medijske pismenosti na šolski, lokalni, nacionalni in mednarodni ravni.
- Učenci razvijajo lastne karierne poti.