• Samostojno in sodelovalno učenje
  • Igra in samostojno načrtovanje prostega časa
  • Medvrstniško, medgeneracijsko in mednarodno sodelovanje

Dejavnosti, ki jih izvajamo na matični šoli v sklopu področja Učenje učenja:

DEJAVNOSTPODPODROČJEŠt. ur/teden
Sproščeno in razigranoIgra in samostojno načrtovanje prostega časa16,5
Zmorem večSamostojno in sodelovalno učenje9
Razmišljam in delam drugačeSamostojno in sodelovalno učenje2,5
Učim se samSamostojno in sodelovalno učenje4
SOSSamostojno in sodelovalno učenje3,5
LogikaSamostojno in sodelovalno učenje1
Računalniško opismenjevanjeSamostojno in sodelovalno učenje1
Finančno opismenjevanjeSamostojno in sodelovalno učenje1
Bralna čajankaSamostojno in sodelovalno učenje1
Pravljične uriceSamostojno in sodelovalno učenje1
Vesela šolaSamostojno in sodelovalno učenje1
 Skupno št. ur:41,5

Dejavnosti, ki jih izvajamo na Poš Dokležovje v sklopu področja Učenje učenja:

DEJAVNOSTPODPODROČJEŠt. ur/teden
Sproščeno in razigranoIgra in samostojno načrtovanje prostega časa7
Zmorem večSamostojno in sodelovalno učenje3
Učim se samSamostojno in sodelovalno učenje7
Računalniško opismenjevanjeSamostojno in sodelovalno učenje1
Pravljične uriceSamostojno in sodelovalno učenje1
 Skupno št. ur:19

CILJI področja so:

  • Učenci spoznavajo strategije in razvijajo sposobnosti samostojnega in/ali sodelovalnega učenja ter vrednotenja le-tega, za uspešno opravljanje šolskih in domačih nalog.
  • Učenci se izražajo in učijo skozi igro.
  • Učenci odpravljajo vrzeli v znanju in poglabljajo že pridobljeno znanje.
  • Učenci razvijajo znanja in veščine za raziskovalno delo in tekmovanja.
  • Učenci krepijo inovativnost in uporabo različnih tehnologij.
  • Učenci odkrivajo in razvijajo osebne interese in talente.
  • Učenci razvijajo veščine načrtovanja in organiziranja nestrukturiranega prostega časa, individualno in/ali v skupini.
  • Učenci razvijajo občutljivost za zaznavanje aktualnih problemov šole in okolja šole ter sposobnosti reševanja le-teh z medvrstniškim in medgeneracijskim sodelovanjem.
  • Učenci razvijajo veščine komuniciranja in medijske pismenosti na šolski, lokalni, nacionalni in mednarodni ravni.
  • Učenci razvijajo lastne karierne poti.