Naša šola je vključena v RaP, ki poteka pred in med poukom ter po pouku z namenom, da učencem zagotovi izvajanje dejavnosti, ki jim bodo v interesu in bodo razvijale spretnosti ter kompetence vseživljenjskega učenja in dela. Učitelji, ki izvajajo RaP, so poiskali različne dejavnosti s svojega predmetnega ali interesnega področja, ki jih bodo izvajali na raznolike načine. Namen vseh aktivnosti je zadovoljiti interese učencev, krepiti njihova močna področja ter dopolnjevati njihova šibka področja.
Tim razširjenega programa
Ožji tim je sestavljen iz vodje tima, ravnateljice in članov tima. V šolskem letu 2024/25 so v timu: Jožica Lukač (ravnateljica), Danica Medved (vodja) ter Leon Horvat, Tjaša Lebar, Melita Potočnik in Saša Serec. Tim se bo srečeval na rednih srečanjih, načrtoval, koordiniral in evalviral bo izvedbo programa na šoli. Razširjeni tim sestavljajo vsi učitelji, ki sodelujejo v RaP.
Organizacija dela
Dejavnosti RaP potekajo pred in med poukom ter po pouku. Odvisne so od razpoložljivosti učiteljev, možnosti udeležbe učencev in njihovih interesov. Aktivnosti bodo potekale celotno šol. leto, v primerih, kjer je zanimanja veliko, smo ponudili še dodatne ure – npr. zabavna kuhinja.
Vsak dan potekajo dejavnosti iz vseh treh sklopov. Delo v dejavnostih poteka v heterogenih skupinah, glede na izbrane interese učencev. Poseben poudarek ima gibanje, ki ga je izbrala velika večina učencev na šoli.
Dejavnosti smo oblikovali tudi v oziru na LDN, ki zajema prednostno nalogo: Zagotavljanje varnega in spodbudnega učnega okolja. Zraven prednostne naloge iz LDN smo si v tem šol. letu zadali še sledeče:
- uporaba sodelovalnih oblik učenja
- upoštevanje individualnosti učencev – razlike so zaželene, saj nas medsebojno bogatijo
- upoštevanje posebnih sposobnosti in močnih interesov; osredotočili se bomo na močna področja vseh učencev in ustvarjali okolje, ki omogoča uspehe
- spodbujanje samostojnosti in odgovornosti
- skrb za celostni osebnostni razvoj
- skrb za to, da so učenci ustrezno sprejeti
- razvijanje ustvarjalnosti
PODROČJA RAZŠIRJENEGA PROGRAM
1. Gibanje in zdravje za dobro telesno in duševno počutje (GiZ)
2. Kultura in državljanska vzgoja
3. Učenje učenja